Dag 27 - Reisverslag uit Marsala, Italië van luc-rik-louis-rik-bart - WaarBenJij.nu Dag 27 - Reisverslag uit Marsala, Italië van luc-rik-louis-rik-bart - WaarBenJij.nu

Dag 27

Door: wogtrapani

Blijf op de hoogte en volg luc-rik-louis-rik-bart

27 Juni 2012 | Italië, Marsala

Gisteren afgezien, afgezien... om al de vis op de krijgen in een heerlijk plaatselijk restaurantje.

Vandaag aangekomen in Marsala, morgen nog een kort ritje naar de luchthaven. Vrijdagmorgend omstreeks 9.00h landen we in Eindhoven en fietsen we naar huis.

Ik ga nog een poging doen om nog enkele foto's te plaatsen (rokende Etna en beachhotel voor Nadine)

Groetjes

• 27 Juni 2012 - 16:14

Eddy B:

Gasten proficiat met jullie bereikte doel . Hey witte kan je niet wachten tot thuis om blote tetten te zien ? Op naar de volgende uitdaging . Tot binnenkort .

• 27 Juni 2012 - 20:20

Kristel:

Een dikke proficiat voor iedereen! Geniet nog van jullie laatste dag!
    Tot vrijdag vake!

• 28 Juni 2012 - 14:13

X-man:

Ook van mij een proficiat mannen. Ik ben blij dat jullie terug keren . Nu heb ik terug meer tijd voor mezelf . Jullie dames staan te popelen om jullie te ontvangen . Misschien tot volgend jaar .