Acht maanden later - Reisverslag uit Olen, België van luc-rik-louis-rik-bart - WaarBenJij.nu Acht maanden later - Reisverslag uit Olen, België van luc-rik-louis-rik-bart - WaarBenJij.nu

Acht maanden later

Blijf op de hoogte en volg luc-rik-louis-rik-bart

15 Februari 2013 | België, Olen

Beste blogvolgers,

het is ondertussen meer dan een half jaar geleden dat jullie nog iets van ons gehoord hebben, maar we hebben niet stil gezeten. We hebben naarstig doorgewerkt om onze belevenissen neer te schrijven en in beeld te brengen.

Het is misschien kort op de bal, maar morgen, zaterdag 16 februari 2013 willen we al dit moois voorstellen aan famillie en vrienden, maar ook aan onze trouwe volgers op de blog. Jullie zijn voor ons een onvoorwaardelijke steun geweest.

Jullie zijn welkom op de foto reportage in zaal Boekelheem te OLV Olen. We starten om 19.30h